Hur skapar jag en utskickslista?
Det är väldigt snabbt och enkelt att skapa en ny utskickslista.
Gör så här
- Klicka in dig på fliken Administration och välj Prenumeranter och användare.
- Klicka sedan på fliken Utskickslistor.
- Klicka på knappen Skapa ny.
- Namnge utskickslistan på ett bra och tydligt vis.
- Om utskickslistan inte ska kunna väljas av dina besökare vid registrering, bocka ur Publik utskickslista.
- Klicka på knappen Spara när du är färdig.
Andra artiklar som kan vara till hjälp
- Kan jag dela in mina användare i olika listor?
- Varför måste en användare tillhöra en grupp?
- Hur hittar jag en kund/e-postadress i BackNet?
- Kan jag se hur många som har läst mitt nyhetsbrev?
- Kan jag se när en viss e-postadress anmälde sig till mitt nyhetsbrev?
- Kan jag se hur många som har läst ”webbvarianten” av mitt nyhetsbrev?
Denna artikel har visats 4935 gånger.