Hur skapar jag en utskickslista?
Det är väldigt snabbt och enkelt att skapa en ny utskickslista.
Gör så här
- Klicka in dig på fliken Administration och välj Prenumeranter och användare.
- Klicka sedan på fliken Utskickslistor.
- Klicka på knappen Skapa ny.
- Namnge utskickslistan på ett bra och tydligt vis.
- Om utskickslistan inte ska kunna väljas av dina besökare vid registrering, bocka ur Publik utskickslista.
- Klicka på knappen Spara när du är färdig.
Andra artiklar som kan vara till hjälp
- Hur tar jag bort en användare?
- Kan jag dela in mina användare i olika listor?
- Hur avregistrerar en kund sig från mitt nyhetsbrev?
- Hur raderar jag en utskickslista?
- Kan jag se hur många som har läst ”webbvarianten” av mitt nyhetsbrev?
- Hur hittar jag e-postadresser som inte tillhör någon utskickslista?
Denna artikel har visats 5243 gånger.